Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Vraagwijzer HRM totaal

  • Informatiesoort: Handreikingen
  • Auteur: mr. drs. P. Maarsen
  • Bijgewerkt tot: 21-03-2019

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Wat zijn belangrijke stappen bij het vorm en inhoud geven aan arbeidsmarktcommunicatie?

Om de arbeidscommunicatie van de organisatie vorm te geven, kan het volgende stappenplan worden gebruikt:

  • stap 1: wijs een eindverantwoordelijke aan voor de arbeidsmarktcommunicatie;

  • stap 2: stel de wervingsdoelstellingen voor de organisatie vast;

  • stap 3: stel de communicatiedoelstellingen van de organisatie vast;

  • stap 4: kijk eerst naar de interne arbeidsmarkt;

  • stap 5: bepaal het budget voor de arbeidsmarktcommunicatie;

  • stap 6: definieer en beschrijf de doelgroep zo scherp mogelijk (‘wie zoek je?’);

  • stap 7: kies een boodschap waarop alleen de meest geschikte kandidaten reageren;

  • stap 8: bepaal via welke media geworven zal worden (mediamix).

Stap

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren